Fiat Uno Club Holland Forumindex Fiat Uno Club Holland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Te hoge toerental + auto gast vanzelf

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Motorische vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Esmee
Geen lid

BerichtGeplaatst: Za Feb 23, 2013 9:51 pm    Onderwerp: Te hoge toerental + auto gast vanzelf Reageren met citaat

Hallo, \r\n\r\nReeds is de motor van mijn fiat punto 1.2 bouwjaar 2001 vervangen. Na het vervangen start de auto, alleen met ontzettende hoge toeren tal en hij maakt super hard geluid. Tijdens het intrappen van de koppeling gaat het toerental flink omhoog en tijdens het rijden gast de auto van zelf bij, ik hoef haast niet op de gas te drukken, juist remmen om snelheid te verminderen Confused. Zou dit aan de computer kunnen liggen die gereset moet worden?? Of is er toch een ander probleem, zo ja hebben jullie enig idee waar dit aan zou kunnen liggen?? Voor de rest lijkt alles in orde te zijn, is allemaal nagekeken....\r\n\r\nWel is ontdekt dat de uitlaat lekt, maar verwacht niet dat dit er mee te maken heeft...\r\n\r\nHopelijk hebben jullie enig idee wat er aan de hand zou kunnen zijn met mijn auto...???\r\n\r\nAlvast bedankt!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Bart
F.U.C.H. Bestuur/Webmaster

BerichtGeplaatst: Za Feb 23, 2013 11:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook welkom Rolling Eyes \r\n\r\nJe hebt het over een Punto maar wij zijn de Fiat Uno Club Holland. De motor die jij in je Punto hebt is niet geleverd in een Uno (veel elektronisch geregeld). Lijkt mij handig om de computer te resetten maar lijkt eerder op een ontregelde computer of verkeerde input van signalen. Uitlezen bij de dealer zou een oplossing kunnen bieden denk ik.\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nBart
Lucoudev
F.U.C.H. Bestuur

BerichtGeplaatst: Zo Feb 24, 2013 10:45 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Gokje vanuit mn ervaring bij een dealer (geen Fiat) inderdaad foute signalen of een gasklephuis dat naar de kl*ten is!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht MSN Messenger
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Motorische vragen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: