Fiat Uno Club Holland Forumindex Fiat Uno Club Holland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

uno T en punto GT (zit er verschil in de motorblok)

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Motorische vragen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
fabrizio
Geen lid

BerichtGeplaatst: Vr Apr 13, 2012 9:55 pm    Onderwerp: uno T en punto GT (zit er verschil in de motorblok) Reageren met citaat

hallo allemaal ben nieuw heb mij nog niet voorgesteld bij deze ben fabrizio heb vandaag een uno turbo gekocht wat ik wil weten is zijn de motor onderdelen van een uno 1.4 en een punto gt het zelfde \r\nzoals nokkenas turbo's koppeling enz....\r\ngrtz
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Daniel
F.U.C.H. lid/Moderator

BerichtGeplaatst: Za Apr 14, 2012 9:26 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Volgens mij is het blok bijna helemaal hetzelfde, de bak in een punto weet ik niet of die gelijk is.
Bart
F.U.C.H. Bestuur/Webmaster

BerichtGeplaatst: Za Apr 14, 2012 2:40 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ik weet alleen dat het inlaatspruitstuk anders is bij een punto. Die bevat namelijk waterkanalen.\r\n\r\nBak is anders dan een Uno qua bevestigingspunten aan de carosserie maar wellicht wel passend te krijgen. Koppeling heeft en ander bestelnummer dus zal toch wel iets anders zijn gok ik.
/////Ruud King/////
F.U.C.H. Bestuur

BerichtGeplaatst: Za Apr 14, 2012 5:58 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ook is de "standaard" turbodruk hoger, daar konden ze toen niet zo goed tegen volgens onze technische man, ze gingen dan ook vaak stuk.\r\n\r\nLeuk dat je een Turbo hebt gekocht Fabrizio (kan eigenlijk ook niet anders met zo'n Italiaanse voornaam!) ben echt benieuwd ernaar en misschien kan je voor ons een foto plaatsen, misschien kennen we de Uno wel?\r\n\r\nMocht je belangstelling hebben in een lidmaatschap, dit jaar kost je dat maar liefst 11.50 maar dan heb je k wat, een leuke club met gelijkgestemde (of gelijke gestemde gekken, tis maar hoe je het bekijkt) en je loopt voor aap met een gratis T-shirt wat je daar voor krijgt met opdruk Fiat Uno Club Holland.\r\nIk kan het helaas niet aantrekkelijker voor je maken Wink \r\n\r\n\r\nGreetz Ruud aka(de grote(prop een paar watten tussen je tanden&wangen en spreek zoals Marlon Brando "Welcome to our familia icon_oud )smurf)\r\n\r\nPs. zag net het topic van Highway patrol en las dat jij zijn Uno heb gekocht, dus weten we hoe jou uno eruit ziet.....
fabrizio
Geen lid

BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2012 3:05 am    Onderwerp: uno T en punto GT (zit er verschil in de motorblok) Reageren met citaat

ja de auto zullen jullie wel kennen heb deze op dit forum gevonden.\r\nop papieren een gewoon 1.4 70PK\r\nmaak alles omgeboud naar een turbo \r\nheb hem van HIGHWAY PATROL gekocht. \r\nfoto's zal ik zeker maken en posten zodra ik de auto in orde heb maak ik me lid van de club \r\nalvast bedankt
Terug naar boven
Marco B
F.U.C.H. lid

BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2012 11:04 am    Onderwerp: Re: uno T en punto GT (zit er verschil in de motorblok) Reageren met citaat

fabrizio schreef:
zodra ik de auto in orde heb maak ik me lid van de club \r\nalvast bedankt
\r\n\r\nhoe vaak we dat gehoord hebben.\r\nLijkt me handig dat je nu de kennis wilt hebben en niet door schade en schande wijs wilt worden.
fabrizio
Geen lid

BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2012 12:12 pm    Onderwerp: Re: uno T en punto GT (zit er verschil in de motorblok) Reageren met citaat

Marco B schreef:
fabrizio schreef:
zodra ik de auto in orde heb maak ik me lid van de club \r\nalvast bedankt
\r\n\r\nhoe vaak we dat gehoord hebben.\r\nLijkt me handig dat je nu de kennis wilt hebben en niet door schade en schande wijs wilt worden.
\r\n\r\n\r\nik ga mij vandaag lid maken \r\nmoet dat toch ooit doen \r\nen zo zie je dat ik mijn woord nakom \r\ngrtz
Terug naar boven
Marco B
F.U.C.H. lid

BerichtGeplaatst: Zo Apr 15, 2012 2:59 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Slimme aktie\r\nwelkom
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Motorische vragen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: