Fiat Uno Club Holland Forumindex Fiat Uno Club Holland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Plaatwerkdelen, uitlaat en 2 velgensets

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Aanbod
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Fidel Cashflow
Geen lid

BerichtGeplaatst: Za Sep 30, 2017 4:59 pm    Onderwerp: Plaatwerkdelen, uitlaat en 2 velgensets Reageren met citaat

Hallo allemaal,

Nu mijn Uno Selecta uit '88 aan een tweede carrière in Letland begonnen is, heb ik een hoop 'reserve' onderdelen in de aanbieding. Het gaat me er absoluut niet om dat ik hier wat mee verdien, ik heb ze nog staan en ik wil er graag een ander blij mee maken.

Ik had natuurlijk mijn eigen advertentie op Marktplaats kunnen spotten, maar ik hoop dat het zo meer opvalt.

Wat ik aanbied:
- 2 rechterdeuren (dus RV en RA) nieuw en ongespoten. Komen naar verluidt uit de faillissementsboedel van een voormalige dealer in Oost-Gelderland. Hoe dan ook, ze zijn nog in prima staat. In de primer, met hier en daar een heel klein beetje vliegroest.
- motorkap kleur grijsmetallic. Wel gebruikt, maar in nette staat. Inclusief de scharnieren.
- uitlaat van Bosal. Alles vanaf het spruitstuk. Geen roest en voorzien van een sierstukje (afkomstig van een Uno SX)
- set van 4 originele 13" wielen inclusief bandjes uit '89. 2mm profiel en daarmee natuurlijk beter niet meer te gebruiken op de weg. Één velgkapje ontbreekt.
- set van 4 13" stalen velgen met wieldoppen en winterbanden. Afkomstig van een Fiat Panda. 4mm profiel rondom.

Het mag allemaal weg voor een symbolisch bedrag wegens aanstaande verhuizing. Puur omdat ik na jarenlang Uno rijden de 'overblijvers' een warm hart toedraag.

Exclamation De opbrengst gaat naar de Fiat Uno Club. Exclamation

Bij interesse graag bellen met 0648709454. Ophalen in Cuijk (bij Nijmegen).
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
/////Ruud King/////
F.U.C.H. Bestuur

BerichtGeplaatst: Ma Okt 09, 2017 9:36 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Wow dat zijn een heleboel spulletjes, en wat een mooi gebaar om de opbrengst aan onze club ten goede te laten komen. Nu heb ik zelf helaas niets nodig en ophalen gaat voor mij ook n beetje lastig nu ik geemigreerd ben, maar ik hoop dat onze andere leden jou inmiddels hebben gecontact met hun wensen/verzoeken qua onderdelen.

Als nog vriendelijk bedankt dat je aan ons gedacht hebt, echt top!

Greetz Ruud de grote( onderdelen zijn altijd nodig, je rijdt immers een uno lol )smurf
Fidel Cashflow
Geen lid

BerichtGeplaatst: Wo Okt 11, 2017 7:36 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

/////Ruud King///// schreef:
maar ik hoop dat onze andere leden jou inmiddels hebben gecontact met hun wensen/verzoeken qua onderdelen.

Was het maar zo'n feest! Smile Inmiddels ben ik alleen de motorkap kwijt, de rest ligt dus nog hier. Wie o wie mensen? Wat aan het eind van de maand niet opgehaald is, ben ik vanwege mijn aanstaande verhuizing naar een wat kleiner appartement genoodzaakt weg te gooien. En dat lijkt me eeuwig zonde.
Terug naar boven
Fidel Cashflow
Geen lid

BerichtGeplaatst: Ma Nov 06, 2017 5:32 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Alles is weg, maar wel via Marktplaats. Ik zal desalniettemin een leuk bedrag overmaken naar de club. Veel succes met het mooi en rijdend houden van jullie Uno's!
Terug naar boven
/////Ruud King/////
F.U.C.H. Bestuur

BerichtGeplaatst: Di Nov 07, 2017 10:08 am    Onderwerp: Reageren met citaat

Dat is echt geweldig van je, en ja we doen er alles aan om de Uno op de weg te houden.
Wist je dat we ook een facebook pagina hebben, gewoon zoeken op Fiat Uno Club Holland.

Nogmaals ontzettend bedankt voor je gift thumbsup thumbsup2 Thumbs up jump

Met vriendelijke groet,

Ruud King, Voorzitter
Otto-Oto
Geen lid

BerichtGeplaatst: Do Nov 09, 2017 11:16 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Fidel Cashflow schreef:
Alles is weg, maar wel via Marktplaats. Ik zal desalniettemin een leuk bedrag overmaken naar de club. Veel succes met het mooi en rijdend houden van jullie Uno's!

Ik had ook belangstelling voor onderdelen en ik heb twee keer gebeld en ingesproken op de voice mail. Ook heb ik een privebericht gestuurd, maar niets meer vernomen.
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Fidel Cashflow
Geen lid

BerichtGeplaatst: Wo Nov 15, 2017 5:41 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Otto-Oto schreef:
Fidel Cashflow schreef:

Ik had ook belangstelling voor onderdelen en ik heb twee keer gebeld en ingesproken op de voice mail. Ook heb ik een privebericht gestuurd, maar niets meer vernomen.

Kerel, als ik op 11 oktober zeg dat het wegens een verhuizing voor het einde van de maand allemaal weg moet zijn, dan ga je toch niet serieus voorstellen om het op 4 november op te halen? Confused

Topic mag verwijderd worden. Ik blijf jullie volgen op Facebook!
Terug naar boven
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Aanbod Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: