Fiat Uno Club Holland Forumindex Fiat Uno Club Holland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Italia a Zandvoort 24 & 25 Juni 2017

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Evenementen
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
/////Ruud King/////
F.U.C.H. Bestuur

BerichtGeplaatst: Wo Feb 08, 2017 7:57 pm    Onderwerp: Italia a Zandvoort 24 & 25 Juni 2017 Reageren met citaat

Beste Leden,\r\n\r\nJa zoals jullie al kunnen zien is Italia a Zandvoort weer één heel weekend lang, dus mochten leden zich willen aanmelden voor niet één maar twee dagen of voor zaterdag of zondag dan mag dit z.s.m. \r\nZet je naam en je voorkeurs dag hier onder en het bestuur zal jullie plaatsen naar jullie wensen, maar zoals altijd geld, wie het eerst komt......\r\n\r\nGratis toegang voor aangemelde leden met auto (bestuurder +één passagier) op de clubstand\r\n\r\nKorting voor leden merkenclubs die willen vrij rijden. \r\n€ 25,00 ipv € 40,00 per sessie vrij rijden. \r\nBoeken vrij rijden sessie(s) clubleden binnenkort via www.italia-zandvoort.nl \r\n\r\nLeden die op beide dagen willen komen ontvangen een\r\nweekeindkaart!\r\n\r\nVoor leden die één dag willen komen die ontvangen een dagkaart!\r\n\r\nVoor de volledigheid de raceklassen die dit jaar tijdens Italia á Zandvoort zullen gaan rijden:\r\n \r\nPirelli Ferrari Formula Classic \r\nAlfa Romeo Challenge\r\nFiat Abarth Zandvoort Trofeo\r\n\r\nDus leden er is genoeg te doen en zeker te zien tijdens dat weekend.\r\n\r\nDus nogmaals meld je aan en jij en je vriend(in) broer,zus,zwager of buurjongen/meisje/man/vrouw kunnen gratis een heel weekend of dag genieten van alles wat maar met Italie en italiaanse auto's te maken heeft!\r\n\r\nGreetz Ruud aka de grote(komt die of komt die niet.....)smurf
Dennis
F.U.C.H. lid

BerichtGeplaatst: Do Feb 09, 2017 2:09 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Ov Emma en Dennis op zondag.\r\n\r\n...dit jaar wel rijden Exclamation
/////Ruud King/////
F.U.C.H. Bestuur

BerichtGeplaatst: Zo Feb 12, 2017 10:00 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Goed beste leden, zoals het er nu voorstaat zullen we als FUCH voor het eerst van ons bestaan ons afmelden als we geen 5 auto's per dag kunnen plaatsen, ik zal dit ook op de FB pagina van onze club vermelden. Mochten zich leden nog geroepen voelen om toch te staan dan hoort ons bestuur dat graag......\r\n\r\nGreetz Ruud aka de grote(ik weet even niet wat ik moet zeggen)smurf
Gert
Geen lid

BerichtGeplaatst: Di Mrt 07, 2017 8:29 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Rolling Eyes \r\n\r\nHoi,\r\n\r\nLang geleden je nog gesproken op Zandvoort was toen met de X1/9 en ja we kennen elkaar al heel lang ben inmiddels bezig om het gele gevaar te bouwen of te wel Uno Turbo mk1 03-01-86 heb hem inmiddels 23 jaar en nu wordt hij weer nieuw .\r\nZoek alleen nog sommige delen daarnaast heb over en ja op mij kun je rekenen in Zandvoort .\r\n\r\n\r\nGroet Gert
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht E-mail versturen
J.Oosterveld
F.U.C.H. lid

BerichtGeplaatst: Wo Mrt 08, 2017 9:22 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Beste clubleden,\r\nE.e.a overwegende wil ik aangeven dat ik het evenement in Zandvoort gezien heb. Ik ben er inmiddels 4 x naar toegeweest. Er zit voor mij geen uitdaging meer in om hier naar toe te gaan. Laat staan dat ik er twee dagen naar toe zou moeten. Er zit geen uitdaging meer in voor mij. Ik sla dit jaar dus over.\r\nMij zou meer boeien om met zijn allen een keertje af te spreken om bv naar Zuid Limburg te gaan. Daar een beetje rond te tuffen, ergens lekker te eten en leuk museum te bezoeken en daarna eventeueel weer huiswaarts te gaan
Drupi
Geen lid

BerichtGeplaatst: Ma Mrt 20, 2017 11:13 pm    Onderwerp: Re: Italia a Zandvoort 24 & 25 Juni 2017 Reageren met citaat

Hallo iedereen. Ik heb een plan om daar te zijn met mijn piccolo integrale. Very Happy
Corne Buiten
Geen lid

BerichtGeplaatst: Di Jun 06, 2017 9:27 pm    Onderwerp: Re: Italia a Zandvoort 24 & 25 Juni 2017 Reageren met citaat

Drupi schreef:
Hallo iedereen. Ik heb een plan om daar te zijn met mijn piccolo integrale. Very Happy

4x4 uno ?
Drupi
Geen lid

BerichtGeplaatst: Ma Jun 12, 2017 10:16 pm    Onderwerp: Re: Italia a Zandvoort 24 & 25 Juni 2017 Reageren met citaat

Corne Buiten schreef:
Drupi schreef:

4x4 uno ?

Uno turbo met Delta Integrale hart.
https://www.youtube.com/watch?v=DlfwrsJi2bE
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Evenementen Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: