Fiat Uno Club Holland Forumindex Fiat Uno Club Holland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Hoe te verwijderen middenconsole Uno 1.4 70 Selecta??

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Interieur
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Lange-NL-
Geen lid

BerichtGeplaatst: Za Jan 30, 2016 10:10 pm    Onderwerp: Hoe te verwijderen middenconsole Uno 1.4 70 Selecta?? Reageren met citaat

Hoi Allenmaal,\r\n\r\nIk heb een vraag:\r\n\r\nIk heb een Fiat Uno 1.4 70 Selecta met een kapot kachelbedieningspaneel.\r\nNou heb ik op de sloop al een ander bedieningspaneel uit een Uno weten te krijgen.\r\nDit heb ik gedaan door de 3 ijzerdraadjes waaraan de kachel bedieningsknoppen vast zitten door te knippen (omdat deze toch van de sloop auto zelf zijn) en dan de schroefjes enz los te draaien van dat paneel.\r\n\r\nMaar het middenconsole van de sloop auto heb ik gebroken om beter bij het bedieningspaneel te komen ( van het bedieningspaneel is niks afgebroken ofzo want deze wil ik natuurlijk heel houden )\r\n\r\n\r\nMaar nu vraag ik me af: ??\r\nHoe krijg ik nou precies de midden console los???\r\n\r\nIk heb dit al meerdere malen geprobeerd maar iedere keer blijft hij nog ergens vast zitten... Kan iemand mij AUB uitleggen hoe dit in zijn geheel los moet, zodat ik het nieuwe bedieningspaneel er fatsoenlijk in kan bouwen.\r\n\r\nGr marvin
Bart
F.U.C.H. Bestuur/Webmaster

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2016 8:44 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Marvin,\r\n\r\nWelkom op het forum, leuk dat je je even voorstelt Wink\r\n\r\nIk neem aan dat alleen het front van de middenconsole wilt verwijderen? Heb je het paneel met het klokje er in al los gehaald? Ik geloof dat je dan ook een gaatje in de linkerzijkant van het dashboardkastje moet boren omdat daar een schroefje achter zit die het frontpaneel met de rest van de kachel verbind.\r\n\r\nMakkelijker is dan denk ik om de 4 moeren bij je schutbord los te halen en dan de hele kachel iets naar voren te halen zodat je bij de schroeven van het frontpaneel kunt komen.\r\n\r\nIn ieder geval een leuk klusje om te vervangen Very Happy\r\n\r\nGroeten,\r\n\r\nBart\r\n\r\nP.s. In een vraagbaak/Haynes manual staan volgens mij de exacte stappen die je moet nemen om het front te kunnen verwijderen.
Bart

BerichtGeplaatst: Ma Feb 01, 2016 8:52 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Okee even in de archieven gedoken en wat gevonden in de Haynes manual:\r\n\r\nhttp://www.filedropper.com/haynesuno-centreconsoleremoval\r\n\r\nGroeten en succes!\r\n\r\nBart\r\n\r\nP.s.: deze tip was gratis lol
Bart

BerichtGeplaatst: Wo Feb 03, 2016 9:13 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

En is het gelukt?
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Interieur Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: