Fiat Uno Club Holland Forumindex Fiat Uno Club Holland

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistrerenRegistreren 
 ProfielProfiel   Log in om je privéberichten te bekijkenLog in om je privéberichten te bekijken   InloggenInloggen 

Voorstellen

Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Gebruikersgedeelte
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
StefanDe2e
Geen lid

BerichtGeplaatst: Ma Nov 30, 2015 5:50 pm    Onderwerp: Voorstellen Reageren met citaat

Hi allemaal,\r\n\r\nHet leek me wel zo netjes om mij ook even voor te stellen: mijn naam is Stefan, ik ben 26 jaar en heb uiteraard een Fiat Uno 1.4 turbo. Daarnaast ben ik officieel ook nog de eigenaar van een Daewoo Matiz, maar die werd voornamelijk door mijn ex gebruikt en staat inmiddels op autoscout: http://www.autoscout24.nl/auto/daewoo/daewoo-matiz/ .\r\n\r\nVerder misschien wel interessant om te weten: naast de liefde voor de Uno, houd ik ook heel erg van gamen, fitness en een biertje drinken met vrienden. Laat me weten of jullie nog vragen hebben Smile \r\n\r\nStefan
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
/////Ruud King/////
F.U.C.H. Bestuur

BerichtGeplaatst: Ma Nov 30, 2015 6:14 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Hoi Stefan,\r\n\r\nLeuk dat je de weg gevonden hebt naar de enige echte liefhebbers club van de Fiat Uno.\r\nWe kunnen je helpen met onze verworven kennis die we hebben van deze zwaar onderschatte Italiaan, dus mocht je nog vragen hebben over je Uno kan je dat altijd hier posten.\r\n\r\nVerder wil ik je erop wijzen dat je lid kan worden van onze club, de voordelen staan vermeld op onze homepage, maar gezellig is het zeker met andere "Unofielen" \r\n\r\nVoor je andere hobbies kan je ook zeker terecht bij de overige leden, wbt het biertje drinken hebben we enkele expert's onder ons dronken \r\n\r\n\r\nHopelijk mogen we je als clublid verwelkomen en kunnen we jou en je Uno op een evenement ontmoeten.\r\n\r\nMet vriendelijke groet,\r\n\r\nRuud King\r\nOprichter & voorzitter FUCH
StefanDe2e
Geen lid

BerichtGeplaatst: Wo Dec 02, 2015 2:53 pm    Onderwerp: Reageren met citaat

Bedankt voor het welkom Ruud! Ik ga zeker overwegen om lid te worden van de club, want die evenementen lijken me ook hartstikke leuk!
Terug naar boven
Profiel bekijken Stuur privébericht
Berichten van afgelopen:   
Nieuw onderwerp plaatsen   Reageren    Fiat Uno Club Holland Forumindex -> Gebruikersgedeelte Tijden zijn in GMT + 2 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: